رویه های بازگشت کالا

همه تلاش ما در آزمجیکال این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد ، با این وجود ممکن است پس از خرید ، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید

ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر ، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا ، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آزمجیکال جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@azmagical.ir ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان آزمجیکال امکان تست آن را داشته باشند.

برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

آزمجیکال تمام کالاهای خود را ضمانت 7 روز بازگشت کالا میکند و شما میتوانید تا 7 روز بعد از سفارش کالا میتوانید کالا را مرجوع کرده و بعد از دریافت کالا توسط آزمجیکال و تایید آن توسط کارشناسان آزمجیکال ، وجه کالا به حساب شما واریز میشود.

آدرس : خوزستان-آغاجاری-محله شهرک صنعتی-خیابان مدرس-نبش خیابان آموزش و پرورش-دفتر مرکزی آزمجیکال

کد پستی : 6371633415

ساعات کار آزمجیکال از شنبه تا پنجشنبه 8 الی 13 و 17 الی 21 در روز جمعه 17 الی 21 می‌باشد.
تلفن تماس: 9309-2842-021

نظرات